Kleine vaasjes

FullSizeRender[2]

Ken je dat? Je hebt iets gezien en je kan het niet uit je hoofd zetten. Ik was in in februari bij het Show up Event. Klik hier om het verslag te lezen. Ik had super leuke vaasjes gezien van Scandinaviaform. Ik kan wel zeggen dat ik op slag verliefd was! Bloemen en vazen, dan ben ik al om. De vaasjes zijn prachtig Scandinavisch design. Ze zijn ontworpen door de Zweedse ontwerpster Eva Levi. De vaasjes hebben een eigen uitstraling door het kurk en koper.

FullSizeRender[5]

FullSizeRender[6]

FullSizeRender

Afgelopen maandag was ik jarig, ja weer een jaartje ouder geworden hihi. Ik kreeg deze vaasjes cadeau van mijn lieve zusjes. Mijn man wist dat deze vaasjes op mijn wishlist stonden en had aan mijn zusjes doorgeven. Ik kreeg drie doosjes, mijn zusjes zeiden “we hopen dat we juiste hebben gekocht?”. Ik was helemaal happy toen ik de doosjes open maakte.

Je moest die gezichten van mijn zusjes zien haha. 

Ze hadden de vaasjes besteld en kregen het binnen. Ze zagen hoe klein de doosjes waren waar de vaasjes in zaten, ze dachten even dat ze het verkeerde besteld hadden. Dus vol spanning waren ze mijn reactie aan het afwachten toen ik het openmaakte haha. Tot hun schrik zagen ze hoe klein de vaasjes waren, dat dachten ze al omdat de doosjes waar ze in zaten ook super klein waren. En ik helemaal blij met mijn vaasjes en hun bedanken voor het super gave cadeau. Echt die gezichten van mijn zusjes, ze snapte niet hoe blij ik kon zijn met deze super kleine vaasjes.

FullSizeRender[4]

FullSizeRender[2]

Ik zei wacht maar…………. Je moet het zien als bij ze elkaar staan met een bloemetje of een takje erin. Hun weer, Ja wel een heeeeeel klein bloemetje of takje haha.  Ik vind het zo leuk hoe iedereen zijn een eigen smaak en passie heeft.

“Vaak lopen we een veld met grassen en wilde bloemen voorbij zonder te zien hoe iedere plant eigenlijk een wonder van de natuur is. Ik wil met deze vazen dat gevoel vast leggen en de bloemen tonen zoals ze groeien in de natuur.” Bron: Ncagencies

FullSizeRender[5]

FullSizeRender[6]

FullSizeRender[7]

Maar kijk nu zelf, hoe leuk staat dit? Het zijn inderdaad hele kleine vaasjes, maar omdat de bloemen er recht in staan lijken ze echt veel groter. En alle drie zo bij elkaar vallen ze ook op. Omdat het er zo simpel uitziet, en dat bedoel ik positief, ziet het er zo mooi uit!

Liefs,

Angelique

Thanks lieve zusjes voor het mooi cadeau! 

2 thoughts on “Kleine vaasjes

Geef een reactie

