HIPPE HOESJES

IMG_9495

Wat ben ik een twijfelkont zeg, niet normaal. Ik mocht via Caseapp mijn eigen telefoonhoesje ontwerpen. Super leuk! En tegenwoordig zie je zoveel dezelfde telefoons, dat er geen enkele er bovenuit steken qua design. Een hip hoesje valt dus op en daar kan je absoluut wat leuks mee doen, helemaal gaaf dus als je een persoonlijk hoesje kan maken via Caseapp . Op een regenachtige avond had ik mooi even tijd om hier voor te gaan zitten, terwijl mijn man één van zijn series keek op Netflix. Die kerel volgt zoveel series tegelijk dat ik het niet kan bijhouden en overigens haal ik ze allemaal door elkaar ook.

IMG_9501

IMG_9496

 

Je kunt dus kiezen uit een eigen ontwerp of een standaard ontwerp als telefoonhoesje. Ik wilde persé een eigen ontwerp, welke foto ging ik kiezen? Doe ik er ook een leuke tekst bij of een clipart? Zo ontzettend veel keuze, en hoe meer keuze hoe moeilijker ik het vind om te kiezen. Deze foto of deze? En toen ik een ontwerp had gemaakt, vroeg ik aan mijn man wat hij er van vond. Echt, het maakt hem echt helemaal niets uit wat voor telefoonhoesje ik kies. Die vindt altijd alles leuk wat ik maak, lekker makkelijk allemaal. Daar heb je toch niets aan hihi.

Wat ben ik een twijfelkont!

Oké, ik had mijn telefoonhoesje af. Ik heb gekozen voor een eigen foto met een tekst. De tekst heeft voor mij een leuke herinnering. Ik heb ook zitten twijfelen over een standaard ontwerp die Caseapp aanbiedt, echt die zijn ook echt prachtig.

IMG_9499

IMG_9497

Nu mocht ik van Caseapp  ook een laptopskin kiezen, dus na al een flinke tijd gespendeerd te hebben aan het vinden van een telefoonhoesje, ging ik nu voor een Skin. En ik moest dus weer helemaal opnieuw beginnen. Maar goed, ik zal je eerst even vertellen wat een skin is, hieronder de theorie.
Een skin:

  • Zelfklevende sticker
  • Beschermt tegen krassen!
  • Personaliseer je toestel
  • Makkelijk aan te passen
  • Laat geen lijmresten achte

Na weer (voor m’n man z’n gevoel) uren te hebben zitten twijfelen, heb ik uiteindelijk gekozen voor een standaard ontwerp, omdat ik deze echt heel mooi vind. En tevens is ie superhip! Ik heb ontzettend veel op de Instagram feed van Caseapp gekeken om een ontwerp te vinden naar mijn smaak, maar wauw, zulke mooie ontwerpen, en er is ook zo veel keuze. Ik overdrijf nu niet, maar ik ben echt van 20.00 uur tot ongeveer 22.00 uur bezig geweest om een keuze te maken. Mijn man werd er horendol van me. Elke keer Netflix op pauze, op staan, naar me toe lopen, als ie weer moest komen kijken naar een mogelijke keuze. Elke keer kreeg ik de ongezouten mening die luidde als volgt: “oh ja, die is ook leuk, doe die maar!” Dat zei hij vast niet om van me af te zijn, maar vast omdat ie het altijd eens is met me… Dus…

IMG_9490

IMG_9493

Ik ben super blij met het eindresultaat. De kwaliteit is super en de service van Caseapp  is echt top. De foto op mijn telefoonhoesje is een foto van mijn Instagramaccount. De foto heeft dus niet zo’n hoge resolutie, ik stond er echt van de kijken hoe scherp de foto is geworden. Wil jij ook een telefoonhoesje of een Skin, neem een kijkje op de website. Met de kortingscode LIEK20 krijg je 20% korting op je bestelling .

Liefs,

Angelique

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Caseapp

Toen ik deze foto’s aan het maken was wilde kat Zazu niet weg. Hij bleef maar aandacht vragen en wilde met me spelen haha. Dus het werd super leuke spontane fotosessie met Zazu erbij. Lekker gezellig.

One thought on “HIPPE HOESJES

Geef een reactie

