DIY ESPADRILLES

IMG_9802

Inspiratie haal ik overal vandaan. Deze keer zag ik een super leuke diy op de Instagramfeed van Lisanne van Draad en Praat voorbij komen. Zij maakt haar eigen bohemien espadrilles, ik zag dit en ik was meteen verkocht. JA, deze super leuke diy moest op mijn to-do-list.

IMG_9800

IMG_9792

IMG_9805

Het was zaterdag en ik moest natuurlijk naar de stad, want mijn jacht naar espadrilles, bandjes met kwastjes en bolletjes was geopend. Ik was geslaagd dus happy the peppy ging ik naar huis. Meestal als ik alle spullen in huis heb voor een diy, kan ik niet wachten om aan de slag te gaan.

IK DURFDE NIET!

Maar deze keer deed ik dat niet, waarom? Ik durfde niet…………….. Ja klinkt misschien heel raar…. maar ik durfde echt niet. De bandjes met kwastjes en bolletjes lijm je vast op de espadrilles. Wat als ik het niet goed doe? Of niet mooi vind? Dan heb ik allemaal lijm op de schoenen zitten en dan kan je de schoenen weggooien. Dat is toch zonde!

IMG_9793

IMG_9797

IMG_9803

Ik had de espadrilles al een paar keer gedragen, ooo wat zitten ze toch lekker. Onze vakantie naar het buienland komt steeds dichterbij. En als ik aan onze vakantie denk, dan denk ik toch aan strandtassen, leuke zomerschoenen enz. En ook aan die leuke leuk gepimpte espadrilles. Afgelopen zondag ging ik het toch doen, ik knipte de bandjes op maat, ik plakte het niet meteen vast. Eerst even kijken wat ik wilde en daarna plakte ik alles vast.

IMG_9794

IMG_9809

IMG_9801

Toen ik ze af had, showde ze ik meteen aan mijn man. Ik was enorm benieuwd naar zijn reactie want ik vind ze toch wel heftig. Hij vind ze geweldig leuk, dat gaf mij een grote glimlach hihi. Met heftig bedoel ik, ze vallen wel op. Maar ik hou wel van opvallende dingen. Dus deze gepimpte schoenen gaan absoluut mee op vakantie!

Liefs,

Angelique

Lisanne super bedankt voor de inspiratie!

Geef een reactie

