Pompons

on

37841840_Unknown

Enkele weken geleden was ik met mijn moeder en dochtertje bij het tuincentrum. Als ik daar ben kom ik zelden met legen handen thuis, dus ik kom er zo min mogelijk (op dringend advies van de Financieel Manager thuis). Je kent het wel, dan neem ik weer een plantje mee of een kussentje. Deze keer nam ik een decohanger wolk mee, ik had geen idee wat ik ermee wilde doen. Het moest gewoon mee en dat is een van de redenen dat ik er dus zo min mogelijk moet komen hihi. De super leuke decohanger belandde uiteindelijk in de kast. Goed gedaan Angelique, hoor ik man dan al zeggen. Alles willen hebben en er uiteindelijk niets tot weinig mee doen. Maar je kunt het maar in huis hebben, je weet nooit. 😉

37841760_Unknown

37841920_Unknown

Vorige week was de zolder aan het opruimen en toen ik de hanger weer tegen en ik wilde hier toch echt iets mee doen. Ik wilde natuurlijk iets met pompons doen, wederom verrassend hè :-). Ik wist eigenlijk nog niet precies wat, ik begon dan gewoon met het maken van pompons en dan komt de inspiratie gewoon vanzelf. Ik krijg regelmatig de vraag waarmee ik de pompons maak. Ik heb verschillende makers, zelf vind ik de de middelste het fijnste. Hiermee krijg je de volste pompons en hoef niet heel veel te knippen om ze mooi rond te krijgen. De rechtse vind ik persoonlijk echt helemaal niet fijn., dat is maar een pokkeding.

37842240_unknown.jpg

37841536_Unknown

37842000_Unknown

Je kan echt zo veel leuke dingen maken en versieren met pompons. Gewoon beginnen en voordat je het weet heb je een toffe wandhanger gemaakt. De pompons staan zo leuk op het kamertje van Kiki Roos, het is vrolijk en speels. Maar nu moet ik echt stoppen om nog meer pompons toe te voegen want anders wordt het echt te druk en een rommeltje op haar kamer.

37840656_Unknown

37842832_Unknown

37841184_Unknown

Liefs,

Angelique

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Debontekip schreef:

    Leuk;!! Waar heb je die fijnste Pim oom makers gekocht??

    Like

  2. Marieke schreef:

    Wat een leuk en inspirerend artikel!

    Groetjes,
    Marieke van Sukhi.nl

    Like

Plaats een reactie