Keter opbergbox

Herken je het, al die tuinkussens of het buitenspeelgoed van de kinderen, waar berg je het allemaal op? Wij hebben geen garage en onze schuur is ook niet heel groot. Ik ben erg zuinig op onze spullen en vind het belangrijk dat alles droog en netjes blijft. Zo hebben wij vorig jaar een Keter opbergbox gekocht voor onze tuinkussens zodat de kussen mooi blijven. En zo houden we veel meer ruimte over in onze schuur.

Vorige week mocht ik een nieuwe opbergbox van Keter ontvangen. Deze heeft manlief meteen in de elkaar gezet samen met Kiki. Deze opbergbox was echt meer dan welkom, deze kunnen we perfect gebruiken worden voor het buitenspeelgoed. Kiki Roos is 5 jaar en Kasper is 2 jaar, een jongen en meisje. Dus er zijn verschillende soorten speelgoed waar ze buiten meer spelen. De ene heeft een step, de andere een loopfiets, auto, springtouw enz. Ik had gekozen voor de Northwood opbergbox 630 L, kleur antraciet Dit is een laag model zodat je het ook kan gebruiken als een zitplaats. Kussentje erop en ik zie man en mezelf al helemaal zitten met een wijntje, hij dan een biertje.

De box heeft een mooie textuur en is van weerbestendig kunststof met een capaciteit van 630 liter, groot genoeg voor de kids om te in slapen samen wanneer ik ze weer eens achter behang kan plakken, hihi. Wat ik echt mega fijn is dat hij gasveren heeft. Hij gaat dus makkelijk open en hij blijft ook openstaan als je de klep los laat. Dit is wel echt mega fijn voor de kindjes zodat ze veilig hun eigen spulletjes kunnen pakken (en opruimen natuurlijk, mama is gekke Henkie niet). Voor de veiligheid kun je de box afsluiten met een hangslot als je zou willen.  

Mijn man en Kiki hebben samen het in elkaar gezet, dat was echt zo gebeurd, zelfs met een 5 jarige die de schroefjes mocht aangeven en wat mocht vasthouden. Je kan de box makkelijk verplaatsen door de ingebouwde handgrepen en dat is ideaal voor mij aangezien ik graag van veranderen houd. Keter heeft verschillende maten, kleuren en textuur opbergboxen.  

Echt een tip als je spullen netjes wilt opbergen. Het is dat onze tuin niet zo heel groot is, anders stond mijn tuin er vol mee!  

Liefs, 

Angelique  

Deze blogpost is tot stand gekomen in samenwerking met Keter.  

Plaats een reactie